Garantie

Vleeshouwers Electro gaat vaak veel verder dan de standaard garantie.

Als u een defect heeft aan een apparaat zal u altijd door ons geholpen worden, kleine apparatuur kunt u bij ons afgeven, en voor alle groot huishoudelijke apparaten en TV’s vanaf 32 inch komen wij aan huis.

Voor alle door ons uitgevoerde werkzaamheden om het defect te verhelpen worden geen voorrijkosten of arbeidsloon in rekening gebracht.

Helaas blijkt uit de praktijk, zeker bij TV’s, dat de storing of het defect niet aan het apparaat ligt, maar door externe factoren is veroorzaakt, zoals: wijzigingen van Ziggo, KPN of andere aanbieders, afstandbedieningen, enz. enz.

Voor het oplossen van deze problemen worden wel kosten in rekening gebracht, u kunt telefonisch vooraf navragen wat deze tarieven zijn. Ook als we het externe probleem niet kunnen oplossen, zullen de gemaakte kosten toch in rekening gebracht worden.

In onze levering-installatie-en-garantie-voorwaarden leest u hier alles over.

Ook heeft u de mogelijkheid om de standaard garantie van 2 jaar te verlengen naar 5, of zelfs 8 jaar.

De voorwaarden zijn zelfs uitgebreider dan de standaard garantievoorwaarden van het betreffende merk. De kosten en voorwaarden vindt U in onderstaande folder, en zijn afhankelijk van de aanschafwaarde en wensen.

Service plan voor TV, audio, wassen, drogen, koelen koken enz:

serviceplan