Garantie

Vleeshouwers Electro gaat vaak veel verder dan de standaard garantie*.

Als u een defect heeft aan een apparaat zal u altijd door ons geholpen worden, kleine apparatuur kunt u bij ons afgeven, en voor alle groot huishoudelijke apparaten en TV's vanaf 32 inch komen wij aan huis.

Bij particuliere verkopen is er zelfs "Full Service", Dit betekend dat dan zelfs voor alle door ons uitgevoerde werkzaamheden om het defect te verhelpen geen voorrijkosten of arbeidsloon in rekening worden gebracht, voor de levensduur van het apparaat. Zie voor de voorwaarden van "Full Service" onze voorwaarden hieronder.

Helaas blijkt uit de praktijk, zeker bij TV's, dat de storing of het defect niet aan het apparaat ligt, maar door externe factoren is veroorzaakt, zoals: wijzigingen van Ziggo, KPN of andere aanbieders, afstandbedieningen, enz. enz.

Voor het oplossen van deze problemen worden wel kosten in rekening gebracht, u kunt telefonisch vooraf navragen wat deze tarieven zijn. Ook als we het externe probleem niet kunnen oplossen, zullen de gemaakte kosten toch in rekening gebracht worden.

In onze levering - installatie en garantie bepalingen leest u hier alles over: Levering installatie en garantie voorwaarden 2018-02

 

Wij zijn aangesloten bij Uneto-VNI, en wij hanteren hun garantie en coulance voorwaarden aan de hand van de door hun gehanteerde gebruiksduur verwachting.

 

Richtlijnen afschrijvingsmethoden